17 Kasım 2009 Salı

GÜL YÜZLÜ SEVGİLİYE -2



Selam sana ey gül yüzlü sevgili! Allah’ın kutlu elçisi! Güzel dinimin hakkı ile tebliğ edicisi. Senin müşfik bakışında, tebliğ ettiğin inanç ve yaşam esaslarının istikametinde yürüme gayretinde olacağım. Gösterdiğin yolda yürüyerek, toprağın yağmura doyması gibi sonsuz bir serinliğe ve kurtuluşa kavuşacağım. Sonsuz bir hülyanın ve ebedi kurtuluşunun eşiğine varacağımı umuyorum.



Ne hüznü eksilir ne de sana doyar bu gönlümün. Sen gittiğin günden beri çiçekleri ezildi dünyanın. Rüyaları boğuldu, gelecekleri perişan edildi günahsız biçare bebelerin. Mazlum canlar zulmetten usandı. Sen gittin de yüreklerden kan çekildi. İnsanlar arasındaki sevgi, merhamet ve hoşgörü bitti. Sen gittin dağlar dağlara mı küstü ne? Aşk kalplerden çekildi. Baharlarda ve dünyadaki tüm güzelliklerde seni gördüm. Güller ve gül kokuları bize seni hatırlatır, gül yüzlü kutlu sevgili.



İsyanlarımız çok oldu da isyanlarımızın farkında değiliz. O kadar unuttuk ki; unuttuğumuzun bile farkında değiliz. Sana ve yüce rabbimize kavuşacağımız o beklenen günde, bu yüzden bize nasıl bakacağını düşündükçe ürperiyorum. Korkudan içim titriyor ama ümit varım. Ya tanımaz isen bizleri vuslat gününde. Ya ‘beni sevmedin, sevseydin bana itaat ederdin. Tebliğ ettiğim Allah’ın dinine itaat ederdin’ dercesine görmezden gelirsen ağlayan gözlerimi.



Sözleri güneşin yüzünü güldüren gül yüzlü sevgili; Özlemin cennetin kokusu bana. Sana ve sevgine susadım. Çöllerinden geçiyorum sensizliğin. Sana yürüdüğüm yollara pusular kurulmuş. Medeniyet adına yapılıyormuş bunlar, herhalde medeniyet zorbalık olmalı. Hıçkırıklar yalanın harmanına karışmış; korunmasız gariplerin, yaşlıların, çocukların üzerine acımadan kimyasal bomba yağdıran zalimlerin sütten çıkmış ak kaşık olduğu bir dünyada yaşıyoruz.



Dağlar aradan çekilsin. Yokuşlar, mesafeler ve inişler bitsin ki yürüdüğün yollara toz olayım. Senin ayak izini öpen, Kabe’nin duvarına koyduğun Hacer-ul Esved’i öpen bir kul olayım. Senin hasretin ile yanar her yanım, bütün ufuklardan seni umarım. Gül yüzlü sevgili senin benden ve benim gibi günahkar kullardan rızanı ve şefaatini umarım.



Feyzullah Kırca
Akbaşlar köyü / Dursunbey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder